piątek, 19 stycznia 2018

Emocjonalne zwierzaki




Znalezione obrazy dla zapytania Emocjonalne zwierzaki


Czy zauważyłeś pewien fenomen? 

Trzymamy w domu Psy i Koty. Praktycznie zawsze na ich widok uśmiechamy się, nie umiemy z nimi rozmawiać, ale widać po nich, że się cieszą że jesteśmy.

Gdy wracam do domu - mój pies zwyczajnie się uśmiecha. Widać jak się cieszy, zaczyna szaleć, kręcić się w kółko skakać, cieszy się zwyczajnie z tego, że wróciłam! A rano jest zawsze pierwszym stworzeniem które mnie wita!

Tak wiele ludzi stara się o uczucia, względy innych... a zwierzęta mają je, dlaczego? Zwierzęta, nie oszukują, nie kłamią... a jak się cieszą to się cieszą. Czy Ty też tak potrafisz? Czy potrafisz Cieszyć się na widok swoich najbliższych?

Gdy wrócisz do domu...

Mam małą propozycję. Gdy wejdziesz następnym razem do domu, obudzisz się rano, przywitaj wszystkich domowników uśmiechniętą twarzą. Nie przynoś do domu smutków, ani sukcesów, przynoś uśmiech. Pies nie chwali się sukcesami, nie dzieli się smutkami, on zwyczajnie potrafi cieszyć się z tego że wróciłam do domu!
Czy Ty tak samo potrafisz się cieszyć z innych domowników? 

Dla psa każdy domownik, każdy kogo zna jest powodem do radości!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - nastawienie psychiczne