niedziela, 29 kwietnia 2012

Naturalna i bezpieczna terapia


Jak często słyszysz iż są osoby które wymagają operacji, jak często słyszysz iż u kogoś wykryto nowotwór, stwardnienie rozsiane, bądź inną nieprzyjemną a czasami wręcz śmiertelną dolegliwość?

Czy zdajesz sobie sprawę iż większość tych poważnych, niezaprzeczalnie dolegliwości można usunąć bez operacji? Wiem, pomyslisz sobie że opowiadam jakieś brednie, przecież medycyna nie potrafi jeszcze sobie z tym radzić. Przecież nie wynaleziono jeszcze leków na te wszystkie choroby.Jeśli masz wewnętrzną pewność iż nie możesz pomoć innym, bo w telewizji nie powiedzieli, że medycyna już to potrafi, możesz nie czytać dalej. Ta wiadomość nie jest przeznaczona dla Ciebie.

Gratuluję, widzę że czytasz dalej. To znaczy że masz otwarty umysł. Wyobraź sobie iż od wielu lat m.in. w Polsce funkcjonują osoby, które mają wystarczającą wiedzę i doświadczenie aby pomóc leczeniu wymienionych wcześniej dolegliwości.

Gdy pierwszy raz usłyszałam słowo biocybernetyk, nie miałam pojęcia co to znaczy i czym zajmuje się taka osoba. Szczerze mówiąc, zignorowałam tą informację i postanowiłam poczekać aż dotrą do mnie szersze wieści na ten temat.

Dzisiaj wiem iż był to mój błąd, kilka miesięcy życia uleciało. Kilka osób z grona moich znajomych odeszło na zawsze. Być może Ty podejdziesz do tego tak jak ja wówczas, być może równiez u Ciebie minie kilka miesięcy nim postanowisz się tym zainteresować.

Po kilku spotkaniach z biocybernetykiem o wieloletnim doświadczeniu, wielu potwierdzonych medycznie uleczeniach powiem wprost:  "Możemy sobie pomóc."

Wiele dolegliwości i chorób jest wynikiem nieodpowiedniego dbania o nasz organizm. Wiem, wiem, wiem. Ty dbasz o niego należycie. Nikt tego nie neguje, ale czy Twoją opinię ktoś autorytatywnie potwierdził?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - nastawienie psychiczne