środa, 7 czerwca 2017

Często zadawaj sobie NOWE pytania.

Znalezione obrazy dla zapytania Często zadawaj sobie NOWE pytania :

Pytania poranne:


*Co mnie w życiu uszczęśliwia?
*Z czego jestem w życiu dumna/y?
*Za co jestem wdzięczna/y?

Pytania wieczorne:

*Czego się dzisiaj nauczyłam/łem?
*Jaki wkład wniosłam/łem w życie innych ludzi?

Oczyść swoje słownictwo tego lata!


Usuń ze swojego słownictwa słowo ale np. To dobry pomysł, ale ______
Zamień ale na i. Zamień dlaczego na po co, w jakim celu?

Zacznij inaczej mówić. Częściej używaj słów takich jak:
świetnie, cudownie, wspaniale, śliczne, boskie, ekscytujące, zachwycające, urocze, niesamowite, zdumiewające, rzadziej: nie, nudne, bez sensu, okropne, w porządku, może być, straszne, denerwujące, wkurzające, potworne.

Słowa do zapomnienia  -    Słowa do zapamiętania
*Nie mogę                           *mogę
*Spróbuję                            *uda mi się
*Muszę                                *chcę
*Powinienem zrobić            *zrobię
*Mógłbym zdobyć               *moim celem jest
*Któregoś dnia                     *dzisiaj
*Tak, ale                               *rozumiem
*Problem                              *sposobność
*Zestresowany                     *umotywowany
*Trudne                                *łatwe
*Niemożliwe                        *możliwe
*Ja, mój, mnie                      *ty, twój, twoje
*Nienawidzić                       *kochać



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - nastawienie psychiczne